0785 628 693
L – S: 09:00 - 19:00

Cosul dvs. este gol

Categorii
Viziteaza site-ul Comandasanatate.ro pe ShopMania
Informatii
Marci produse
Sigla PlatiOnline.ro



1. RETURNAREA PRODUSELOR

- Conformlegii comertului electronic nr. 365/2002,republicata 2006 si OUG 34/2014"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau,sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Aceeasi lege mentioneaza "Consumatorul NU POATE denunta unilateral contracte de furnizare a produselor, in cazul in care acestea au fost desigilate de catre consumator".
In consecinta,administratorulofera clientilor sai, persoane fizice, posibilitatea sa returneze produsele cumparate, daca sunt respectate urmatoarele conditii:
- produsele sa aiba ambalajul original intact (sa fie sigilate);
- produsele sa fie returnate conform procedurii (politica de retur), in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte vreo urma de uzura/deteriorare.
In ambele situatii, clientul suporta cheltuielile de transport si respecta politica de retur prezentata pe pagina amintita in acest capitol (conform legislatiei din Roamnia).
Costurile returnarii sunt asumate in totalitate de catre administrator doar in cazul in care clientul constata ca produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decat cele solicitate prin transmiterea acesteia).

2. POLITICA DE RETUR
Clientul:

- informeaza comerciantuldespre intentia de returnare, prin e-mail in 14 zile de la primirea produselor, specificand numarul facturii care a insotit produsele la livrare;
- asteapta confirmarea, maximum 24 de ore;
- returneaza produsele si in maximum 14 de zile primeste contravaloarea facturii.

- pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in 3-30 de zile de la acceptarea returului.
- costul transportului de returnare este suportat de client.

Conform OG 130/2000
Art. 4. - (1)Comerciantultrebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele:
a) confirmarea informatiilor mentionate la alin. (1), inainte de incheierea contractului;
b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;
c) sediul comerciantului, la care consumatorul poate sa isi prezinte reclamatiile;
d) informatii privind service postvanzare si garantiile oferite;
e) conditiile de denuntare unilaterala a contractului, atunci cand acesta are o durata nedeterminata sau o durata mai mare de un an.
(2) Dispozitiile prevazute la alin. (1) lit. a), b), d) si e) nu se aplica in cazul serviciilor a caror executie este realizata cu ajutorul unei tehnici de comunicatie la distanta, daca aceste servicii sunt furnizate o singura data si facturarea lor este efectuata de operatorul de comunicatie.
Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.
(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator;
b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.
(3) Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.

spacer
Website detinut de MIRALI PRO S.R.L., CIF: RO35319925, Reg.Com: J13/2633/2009

comandasanatate.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.